ProfiComm - Interní marketing

Novinky

08.09.2015
VŠE V POHYBU !
...více

04.08.2014
Managers shadowing, personal coaching, shadowing
...více

04.08.2014
Manažerské stínování, osobní koučink, stínování
...více

Interní marketing

Interní marketing se promítá do všech činností firmy. Každá firma chce být atraktivním zaměstnavatelem a zároveň mít kompetentní, loajální, výkonné a motivované zaměstnance. Interní marketing je soubor firemních činností, aktivit a způsob postoje, komunikace a chování firmy směrem k zaměstnancům. Je to nástroj k zajištění stability, motivace a loajality klíčových pracovníků firmy. Kvalitní interní marketing zvyšuje atraktivitu firmy pro zaměstnance a pozitivně ovlivňuje postoje a chování uvnitř společnosti.

Přínosy interního marketingu

Funkční interní marketing vám zajistí efektivnější komunikaci uvnitř firmy, podpoří loajalitu a dlouhodobou pracovní výkonnost zaměstnanců. Interní marketing posiluje firemní hodnoty, zlepšuje firemní kulturu a jeho efektivita se odráží v postojích a chování zaměstnanců. Optimální interní marketing vám zvýší konkurenceschopnost, ušetří náklady a stabilizuje pracovní tým, který je motivovaný a orientovaný na výkon a výsledek.

Kvalitní interní marketing

Specializujeme se na poradenství, programy a strategie, které váš interní marketing optimalizují. Kvalitní a stabilní interní marketing je důležitý pro efektivní personální řízení změn, potřebu jeho zlepšení dokáže odhalit diagnostika kompetencí. Pro interní marketing můžete využít motivační zážitkové programy nebo týmu dodat potřebné školení a vzdělávání. Interní marketing firmy můžete optimalizovat také v dlouhodobých programech pro rozvoj lidských zdrojů.

Sdílej na Facebook Sdílej na Twitter